Elas tamén poden ser científicas, enxeñeiras ou tecnólogas

O campus de Ourense abriu este venres as súas portas a 300 escolares da provincia

“Hai unha lista moi larga de mulleres que dedicaron a súa vida á ciencia” “todas mulleres incribles que axudaron e axudan ao desenvolvemento das ciencias, quizais algún día unha de nós tamén forme parte dese grupo”. Este é un fragmento da redacción sobre a muller na ciencia co que a nena Noa Rodríguez gañou este venres un dos galardóns do II Concurso Escolar de Debuxo e Redacción do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Nas súas palabras materialízase tamén o desexo dos centros do campus de Ourense que puxeron en marcha este certame e que este venres celebraron tamén a I Xornada de Divulgación en Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas.

A xornada estivo organizada pola Facultade de Ciencias, a Escola Superior de Enxeñaría Informática e a Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo, coa colaboración da Vicerreitoría do campus, co gallo da conmemoración do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia. Co lema Exxperimenta en feminino, a actividade reuniu no Edificio Politécnico a arredor de 300 escolares da provincia co obxectivo de fomentar as vocacións científico-tecnolóxicas entre as futuras xeracións facendo fincapé na visibilización das mulleres científicas e tecnólogas. Ao longo da mañá, os estudantes puideron participar en 13 actividades cun enfoque divulgativo, interactivo e ameno, que permitiron aos rapaces e rapazas asistentes desde ver microorganismos na auga ata crear pequenos videoxogos. No desenvolvemento das actividades participou persoal docente e investigador dos tres centros implicados nesta iniciativa, principalmente mulleres.