Investigadoras do campus únense a bombeiros e apicultores para informar nas asociacións veciñais sobre a avespa velutina

A iniciativa foi presentada este luns no Concello de Ourense

A avespa velutina está a piques de deixar de invernar e van a comezar a aparecer os chamados niños primarios que, situados a nivel baixo, serán o primeiro paso para a súa expansión. De cada unha das primeiras raíñas que agora esperten sairán arredor de 20.000 obreiras e unha decena de raíñas para crear os chamados niños secundarios. Este luns presentouse no Concello de Ourense unha campaña que baixo o lema Stop Velutina intentará, coa participación de investigadoras do campus, contribuír a frear a expansión desta especie invasora informando sobre ela nas asociacións veciñais da cidade.

información sobre a avespa velutina

A presentación da campaña no Concello de Ourense contou coa participación de Carlos Campos, concelleiro de Participación e Seguridade Cidadá; Mónica López, técnica da Agrupación Apícola de Galicia; José Benito Álvarez, Manuel V. Ferreira e Alfonso Iglesias, do Servizo de Extinción de Incendios municipal; José Oliver Reboredo, xefe do servizo provincial de Emerxencias da Xunta, e as investigadoras da Facultade de Ciencias do campus de Ourense Olga Escuredo e María Shantal Rodríguez. A iniciativa, sinalouse na presentación, nace tendo en conta como aínda que en Ourense a incidencia desta avespa non é tan destacada como na costa, o pasado ano na cidade e a súa contorna retiráronse arredor de 72 niños e o Servizo de Emerxencias 112 recibiu case un millar de incidencias.