Egresadas e egresados de Ciencias volven ao centro para orientar ao alumnado no seu futuro profesional

Os estudantes presentes puideron coñecer seis casos diferentes

A Facultade de Ciencias do campus de Ourense organizou este mércores, por segundo ano consecutivo, unha mesa redonda na que egresadas e egresados do centro volveron ás súas aulas para contar ao alumnado que agora se está formando nelas as súas experiencias profesionais unha vez remataron os seus estudos. O obxectivo da iniciativa foi motivar aos estudantes sobre o seu futuro profesional e axudar a orientalos dándolle a oportunidade de escoitar e falar con persoa que estiveron no seu lugar poucos anos atrás.

A través das experiencia concretas escoitadas, destacou o profesor do centro Juan Carlos Nóvoa, o alumnado puido ver “a importancia da formación continua, da busca activa de emprego e de ter iniciativa”. O docente quixo transmitir aos estudantes presentes como a súa entrada e desenvolvemento no mercado laboral non vai ser unha cuestión de sorte, senón de esforzo e dedicación "pois a sorte non existe ou como moito sorrí aos que están ben preparados”. Así, animou ao alumnado asistentes “a perder a vergonza”, a atreverse a propor e facer cousas e a apostar pola formación continua ao longo da súa vida. “É importante que vaiades vendo as opcións que tendes a curto prazo, que vaiades definindo por onde queredes ir profesionalmente”, recomendoulles Juan Carlos Nóvoa.