O proxecto europeo SoildiverAgro bota a andar co obxectivo de mellorar a biodiversidade dos solos de cultivos

Durante cinco anos e cun orzamento total de case sete millóns de euros, 22 socios de sete países, liderados desde a Universidade de Vigo, traballarán na adopción de novas prácticas e sistemas de cultivos que melloren a biodiversidade do solo. Será no marco do proxecto europeo SoildiverAgro, cuxa primeira reunión de traballo se celebrou este mércores en Santiago de Compostela.

SoildiverAgro (Soil biodiversity enhancement in european agroecosytems to promote their stability and resilence by external inputs reduction and crop performance increase) está financiado polo programa H2020, o programa de financiamento de investigación e innovación da UE, cun total de 6.999.888,75 euros, correspondendo á Universidade de Vigo unha subvención de 987.875 euros, o 14% do orzamento total. Liderado desde a Facultade de Ciencias do campus de Ourense polo investigador David Fernández Calviño, da Área de Edafoloxía e Química Agrícola, a iniciativa conta coa participación de socios de España, Finlandia, Bélxica, Alemaña, Estonia, Dinamarca e República Checa, incluíndo universidades, centros de investigación, empresas, organizacións sen fins de lucro, agricultores, organizacións de agricultores e organizacións da administración pública. Entre eles, de Galicia participan, ademais da Universidade de Vigo, Feuga, o Instituto Ourensán de Desenvolvemento Económico (Inorde) e o labrego Rubén Rodríguez. No encontro celebrado este mércores na sede de Feuga en Santiago de Compostela, os 22 socios reuníronse por primeira vez e definiron o plan de traballo, centrándose na planificación de actividades para os próximos 12 meses dun proxecto que se desenvolverá ata finais de maio 2024.

Ler a noticia completa no DUVI