O proxecto AdChemFood analiza como producir de xeito sostible moléculas de alto valor engadido a partir de bagazo de mazá e uva

Desde setembro de 2023 e ata agosto de 2026, un equipo do grupo Biorrefinaría e Valorización da Biomasa (BioVal2) da Universidade de Vigo está a levar a cabo o proxecto estatal AdChemFood. Nel céntrase no estudo de procesos verdes avanzados para desenvolver químicos de plataforma baseados en subprodutos alimentarios, concretamente no bagazo de mazá e uva.

A iniciativa está financiada pola convocatoria Proxectos de Xeración de Coñecemento, da Agencia Estatal de Investigación. O equipo que o desenvolve por parte da UVigo está formado por Aloia Romaní e Beatriz Gullón (investigadoras principais), Elena Falqué, María José Pérez, Fernando Rodríguez, Álvaro Lobato, Pedro Miguel Ferreira, Pablo García e Alexandre Rubira. Complétao Lucília Domingues (Universidade de Minho, Portugal) e Cristóbal Cara (Universidad de Jaén).