Alimentando un futuro sostible a través da formación

Baixo o título Alimentando un futuro sostible, profesorado e alumnado da Facultade de Ciencias do campus de Ourense desenvolveu este curso académico un proxecto destinado a fomentar un consumo alimentario responsable. Nel, diferentes colectivos, como escolares, asociacións de veciños e persoas con diversidade, concienciáronse do impacto que ten no medio ambiente a súa alimentación.

A iniciativa foi unha das seleccionadas na convocatoria de proxectos de aprendizaxe servizo 2023/2024 no marco da Axenda 2030 e dos seus ODS da Universidade de Vigo. Coordinada pola profesora da Área de Tecnoloxía de Alimentos Sidonia Martínez, o proxecto contou coa participación dun amplo panel de persoal docente e investigador da Facultade de Ciencias (estando Aloia Romaní, Beatriz Gullón, Francisco Javier Carballo, Pablo García del Río e Pedro Miguel Ferreira) e alumnado de diferentes materias dos graos deste centro. As entidades/colectivos participantes foron o IES Eduardo Blanco Amor de Ourense; o Centro Integrado de Formación Profesional a Carballeira-Marcos Valcárcel; a Asociación Down Ourense e a Asociación Veciñal Rabo de Galo, agradecendo desde a organización do proxecto a boa acollida que deron a esta proposta.

Ler a noticia completa no DUVI