Arredor de 700 estudantes do campus celebrarán nas vindeiras semanas o remate dos seus estudos

Co curso académico 2023/2024 a piques de entrar na súa recta final, é o momento dos actos de graduación. Desde este venres e ata o 19 de xullo, arredor de 700 estudantes do campus (656 de grao e 44 de mestrado) celebrarán, acompañados de membros da comunidade universitaria, familiares e amigos, o remate dos seus estudos. Todos os actos, excepto o de Historia, terán lugar no edificio Politécnico do campus.

No caso da Facultade de Ciencias, o evento será o 21 de xuño, ás 18.00 h. Graduaranse a XII promoción do Grao en Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos (29 estudantes); a XI de Enxeñaría Agraria (7); a XI de Ciencias Ambientais (27) e unha nova xeira do Mestrado en Ciencia e Tecnoloxía Agroalimentaria e Ambiental (12). Estarán amadriñados e apadriñados por Sidonia Martínez e Elena Falqué, por Sandra Rivas e Daniel Arenas e por María Flora Alonso e Juan Carlos Nóvoa. No acto entregaranse igualmente os premios aos mellores traballos fin de grao das diferentes titulacións.